02 август 2017

Среднощен русенски фунтеж на бакелит по френски

Среднощен русенски фунтеж на бакелит по френски?
Не, това не е рецепта за гозба, а за въздухът над Русе в момента.

Лято е!
02:00 ч. на 2-ри август пусред нущята!
Щурци пеят нейде в полята!
Вятър от изток подухва листата!

Прозорил съм си отвореца и аз в тази лятна нощ и съм спрял климатика!
Ми така де - що да плащам за климатик на отворен прозорец?!
По-точно тогава някъде си отворих прозорците.
И се върнах към това, което си правех, когато ми засмърдя на бакелит.
Взех да дуща по уредите из вкъщи и си отдъхнах, че няма нищо да гори. Да, обаче на бакелит продължава да смърди!

Тогаз ми прищракна, че може да е Монтюпе-то. Французки завод, намиращ се в Индустриален парк Русе.
Показах се на терасата, вятърът духаше от изток и носеше въпросната смрад на бакелит, която междувпрочем беше доста серт.
Кой знае какви лайна са изхвърляли във въздуха тия франчоля!

Живея далеч от индустриалната зона и рядко се усещат такива миризми при мен. Но този път изглежда някой се е осрал, ама меко казано.

Да го затварят тоя завод и да го махат от тука. Не стига, че дават африкански заплати, тровят русенските работници, ами и замърсяват въздуха ни.

Щото ние сме по-прости и обичаме да си мълчим. Заради това е така.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!