05 юни 2017

Борисов убеден, че Еврозоната е задължителна, но не и аз!

Борисов убеден, че Еврозоната е задължителна

Накокържих са кат' на зло кучи мъдурити щом прочетох тоз хаберлер.
Ай сиктир!

Другаря Борисов може и да е убеден, че е задължително да приемем еврото, но не и аз.
Предварително съм чел и съм се информирал по темата за еврото.
Знам как живяха швабите преди еврото и как живеят сега.

Ти от кои си?
От тия, които вярват там каквото им каже другаря Борисов и някой пишман-финансист-икономист или от ония, които първо се информират преди да имат мнение?

Имайте предвид, че политиците разпространяват само "фалшиви новини". Тоест, за да установите дали едно нещо е така, както го казват, първо проверете от няколко източника и мислете трезво. МИСЛЕТЕ!

Приемането на еврото ще бъде грешка за България. Фатална грешка, като включването ни във Втората Световна Война.
Ясно е, че дори излизането от проклетия ЕС е трудно - вижте какво стана с Брекзита.
Сега си представете раздяла с еврото - някой ден и това ще се наложи (ако го приемем).

Такава раздяла би била нова национална катастрофа за малка държава като нашата.
Вече сме нагазили в лайната, защо трябва да газим още по-надълбоко?!

Но така е. Управляват ни мутра-пожарникар, телевизионер-хотелиер, ортодоксален фашист и разбира се Сидер ага.

Не знам за вас, но аз никак не съм склонен да вярвам какво ми казват тези хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!