22 март 2017

ДОСТ е протурска партия!

ДОСТ е протурска партия!

А пък вчера другаря Местан е обявил, че ше съди всеки, който я нарече протурска партия.
Освен това ще добавя, че бай Местан е явен чуждестранен агент, работещ против България и в полза на друга държава!

Съдете ме Местан ефенди - няма какво да ми вземете. Пари нямам, имоти нямам.
Една България имам и факта, че съм още тук и не съм имигрирал, означава, че без бой няма да я дам.

За разлика от съседна Турция, в България все още има привидна демокрация и донякъде свобода на словото.

Няма да ви стигнат времето, парите и адвокатите Местан ефенди, ако трябва да съдите всеки, който нарече ДОСТ протурска партия.

Бог ли ще ме съди тогава?
Не! Аз нямам страх от богове, понеже смятам, че такива не съществуват.

Пък ако чичо Местан знаеше какво мислят умните българи от турски произход за него, хич нямаше и да се явява на избори.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!