06 януари 2017

Само 35 минути по-късно: Навънка е да си ибе!

Само 35 минути по-късно: Навънка е да си ибе!
Ама кое и как да си ибе, то си знае.
Изминаха се 35 минути от последната ми публикация.

Явно предния път като излизах на терасата и скоро е започнал усилен снеговалеж със силен вятър от изток.
Накратко казано - навънка е да си ибе.
Тоест сега да не си навънка.

Интензивно вей и фучи фъртуната.
Не стига това, ами се гърми, че дори и се святка.
Гърмене през зимата съм чувал, но не и святкане.
И смятам, че ставам свидетел на рядко природно явление, поне за нашите географски ширини и надморска височина. :)

Докато пишех този пост имаше 2 токови удара, които ми ресетнаха компютъра. Добре, че блоггер е умен и помни! :)
Почнах да пиша в 02:25, сега е 02:45.

И в тази връзка искам да попитам другарите от Енерго-Про:
Ей, миндили, аз за енергоснабдяване по златни жици ли плащам или за дискотека?!!?!!!

Айде трети токов удар, ама без да ми се рестартира компютъра.

А като спре снега и като утихне, ще си мерим температурните пишки. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!