06 януари 2017

Майната му на Енергото

Майната му на Енерго-Про!
След поредица от токови удари и безбройни рестарти, реших, че е най-добре да си изгася компютъра и да премина на служебния лаптоп!

Мда, грешен съм - ползвам служебен лаптоп за лични цели! :)
Но това е защото от Енерго-Про не могат да ми подсигурят стабилно електрозахранване. От там пък ми е невъзможно да ползвам личния си компютър. Затуй много моля в тази снежна буря НАПаджиите да се обръщат към Енерго-Про за всякакви питания, жалби и обещетения.
Аз личния си хардуеър не смятам да го троша, заради невъзможноста на Енерго-Про да ми осигурят непрекъснато електроснабдяване.

С други думи - Енерго-Про да се ебат! Вече ми е през дедовия дали ще има още токови удари.
Дори и тока да спре, пак няма да си разменим местата, защото телефона ми в момента е на зарядно и е почти зареден и ще седи там докато стана утре.

Погледнах ей сега през прозореца - времето все още е да си ибе, както казах в по-долните постове.
Продължава да духа силен вятър от изток, снеговалежа и той е доволен, дори си имаме сносна снежна покривка вече.
Градус под нулата е температурата според АццуВеатхер. :)
Доволно, не е като да няма, искам само да понавали още 2-3 метра, пък тогаз ще видим. :)

Улицата пред нас обаче не е почистена до асфалт и ще има санкции за кмета.
Язък! Ама и аз избързах да го похваля прекалено рано.
Нейсе. Зима е.
Вънка вие вук! Тате маа пръжки с лук!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!