30 декември 2016

Новогодишен бонус от шефа!

Получи се така очаквания новогодишен бонус от шефа. Оказа се като коледния.
Което ще рече, че днес съм на работа с удължено работно време с час и половина. За без пари.
На 31 декември и 1 януари отново ще съм на работа - за същите пари.
И стотинка няма отгоре. Виж отдолу може да има.
Е то друго не съм и очаквал де.
По коледните празници имаше същия бонус.
Да се радва шефчето, че съм атеист. Иначе щях да протестирам, че ми нарушава религиозните права и не мога да празнувам раждането на някой си там.

Пък както казах шефа замина да се пързаля, в чужбина, и то във Швейцария, че било по-евтино.

Чини ми се, че няма да ме бъде в тая фирма.
Хем искат да им работиш, хем да не ти плащат, хем ако могат да икономисат пари някак си - я за нова кола, я за екскурзия до Швейцарията.

Лошо няма, ама докато аз ям картофи, а шефа кайма, няма как средно да стане и двамата да ядем мусака.

Ще тикам тук до пролетта, да се хванем за зеленото дет се вика, па после ще видим.

А, и още нещо - в news.bg има анкета "Имате ли увеличение на заплатата през 2016г?".
Гласувах със "Не, в същата фирма", понеже няма отговор "Намаление на заплатата в същата фирма".

Изроди са просто някои работодатели у нас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!