13 ноември 2016

Шибани, проклети миризливки

Ей писна ми от тия миризливки.
Вече два месеца ме тормозят и не ми дават спокойствие.
Уж имам комарници, а все отнякъде успява да се шмугне някоя друга гадина.

Ето преди малко отнякъде изскочи една и взе да бучи като четиримоторен витлов самолет около полилея.
А аз таман се бях олабил блажено и даже се умислях за сън, когато се появи гадината проклета.
Задействах противовъздушната отбрана и след няколко минути дебнене и гонене, успях да сваля миризливката, като така я стъпках, че се наложи да я изстържда от пода - така или иначе ще ми осмърди стаята, поне да знам, че съм ѝ го натресъл подобаващо.

А днес сутринта отварям прозореца и гледам една се лепнала за комарника, и то от вътрешната страна. Как и откъде се е шмугнала - само тя си знаеше, понеже вече не е между живите.

Нямам търпение да се застуди, че да се махне тази напаст.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!