06 ноември 2016

Изборни несгоди

Значи така да съм ядосан, ма толкоз да съм нервен, ама така да съм пищисан... направо не съм върху себе си.
Първо, че бях на работа днес до 20:00 ч.
Втори, че шефа ми се правеше на интересен и не искаше да ме пусне по-рано от работа.
Трето, че му се озъбих и му рекох, че в 19:30 ч. си тръгвам, за да мога да гласувам и ако това има последствия за мен, ще го направя медийна звезда. Да си работи той в неделя до 8, па ако ще и до 12 вечерта, и без туй фирмата си е негова.
Четвърто, че хванах такси за да се прибера по-бързо. Даже направо спрях в 19:45 пред избирателната секция. Влизам в антрето и гледам бележка - живеещите на нашата улица, в нашия квартал да гласуват в еди-си-коя секция, която се намира в друг квартал!!1

ПОЛОДИАХ!
Откак се помня, винаги изборите са се провеждали в тази секция. На отсрещната улица, в същия квартал.
Сега обаче не. Понеже някой НЕДОДЯЛАН, МАЛОУМЕН И НЕДОКЛАТЕН ЧАНТАДЖИЯ е решил да измести секцията само за нашата улица в друг квартал.
Не го знам кой е този, но знам само едно - че е за обесване.

И така - не гласувах. Ни на референдум, ни на президентски избори. И на балотажа няма да гласувам, понеже някой си калъф решил да премести секцията на 2.5 км.
Поне съвеста ми е чиста, че не гласувах за никой.
Тия дни ще разбера дали комшиите са гласували и дали са знаели за тази промяна.
Ама ме е яд, че не взех касовата бележка от таксито, че да я пратя на новия президент да ми осребри парите - три лева и половина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!