09 ноември 2016

Драго ми става, че не гласувах!

Кръстил съм си го Драго.
И като гледам събитията и отзивите от изборите и референдума, направо Драго ми става, че не гласувах.
Отначало малко се ядосах, че не успях да стигна до урната. Но сега ми е кеф.

ГЕРБаджии, БСПари, ДПСари, ПатрЕоти, комунисти, комсомолци, демократи, толерасти, либерасти, гъзолизци, корпоративни курви, продажници да искаш... от тях поне има много в нашата държава.
ЦИК са некадърни малоумници, РИК и СИК са прогнили от корупция.
Какво повече да кажа?

Направо ми е кеф, че не взех участие в тази чОдовищна манЕпОлация.
И не забравяйте какво е казал другаря Сталин мили деца:
"Не е важно кой как гласува, важно е кой брои гласовете"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!