25 октомври 2016

Философски вафлички и храсти

Време е за философия. Дървена.
Понеже не вярвам в Бог, с изключение на ЛСЧ, който за разлика от Исуската, Елохим, Яхве, Йейова и Аллах, няма никак да ви се сърди, че не вярвате в Него.
Не знам дали точно вярвам във ЛСЧ, ама определено съм му фен.

И се умислих за живота.
След като живота (не) ми е даден от Исуската и горе(не)изоброените почти 4200 божествени божества, се чудя за какъв чеп съм на този свят?
Да работя? Да се блъскам цял живот, да трупам (малко) пари (което у нас е невъзможно), които после да давам на старини за лекарства, или пък ако пукна преждевременно, да ги завещая на близките ми?!
Seems legit - дет се вика. Ако разбирате английски е почти достатъчно. Почти казах.

Верующите в Христос и Аллах се млатят помежду си.
А аз глобално стоя и гледам отстрани. Аз, и много други.
Да ви еба и религиите. Всичките.
Аха, точно това казах.
Досега трябваше да съм умрял за богохулство.
Ама ей го, още съм жив.
И ако скоро умра, това няма е защото съм напсувал едно или всичките близо 4200 божества, известни някога на тази планета, в тази слънчева система, в тази галактика с дължина 100 000 светлинни години и още милиарди такива, по-големи галактики.
Е, за съжаление мозъкът на някои хора не е еволюирал в близките 2-3 хиляди години. :)
Някои индивиди обаче проявяват наченки на мозъчна еволюция. Верующи са хем в Христа, хем в Извонземните.

Да идват извънземните, че ми писна!
Крайно време е извънземните публично да обяват съществуването си и да въдворят мир на тази планета. Сигурно десетки хиляди души умират на ден от глад, болести, войни и други человечески идиотии.
И това се случва докато въпросното человечество се дере чий господ е по-по-акбар...

Финиш
В края на тази публикация искам искрено да се извиня, ако съм засегнал някой.
Особено на тези, чиито мозъци не евоюирали наскоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!