10 октомври 2016

По дрехите посрещат, по акъла те изпращат

Днес от зарана ми е едно такова фешънско.
Социалните мрежи отново бяха взривени, този път от една фешън новина.
Е, и аз ще съм честен - нелепо е.
Госпожата на снимката не изглежда добре в тези одежди.
Първо, че шапката въобще не ѝ отива нито на главата, нито на прическата, нито на телосложението.
И второ, ако това палто е правено по поръчка и на мен ми стои така, бих зашил ръцете на шивача, че да не може повече да шие и след това ще го накарам да си изяде дипломата, ако изобщо има такава.
Ако не е по поръчка, просто госпожата има лош вкус.
Но и в двата случая горещо ѝ препоръчвам да смени това модно ателие.

И все пак женицата е права - Не е важна шапката, а какво имаш под нея!
Абсолютно вярно, но все пак не забравяйте, че по дрехите посрещат, а по акъла те изпращат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!