03 септември 2016

Асфалт нема - действайте!

Днес се разходих из Русенска област. През доста села минах. И едно нещо ми направи впечатление.
Асфалт!
В община Сливо Поле пътищата между селата видно са с нов асфалт.
Не така обаче стоят нещата в другите общини.
Новият асфалт свършва точно до табелата от която започва община Ветово. И от там нататък следват разбити пътища и дупки. Идеално просто за да си потрошиш колата.

Погледнах в нета - кмет на община Сливо Поле е гербаджия.
Кой е кмет на община Ветово не съм гледал и не знам. По пътната настилка си личи, че не е от управляващите.

После тези хора, без значение от коя партия са, ще искат да гласувам за тях.
Няма да гласувам. Ни на референдуми, ни на никакви избори.

Иска ми се да гласувам за генерала на БСП. Ей така, за да дам наказателен вот на ГЕРБ.
Ама като ги знам какви са боклуци тия от БСП и се изприщвам.
Патриотите ще се скарат.
Деформаторски блокове и комсомолци не ме привличат.
И то не остана за кого да гласувам.

Може би за Светльо Витков. И без това от години съм фен на Хиподил.
Но той няма шанс да спечели, на фона на купуването на гласове от другите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!