03 август 2016

Сериалът, който побърка света

Едва ли има човек, който да не е чувал за Game of Thrones.
Може и да има, в най-затънтените краища на света.

Хората буквално са луднали по тоя сапун.
Да оставим настрана мерчандайзинга, феновете, ролевите и компютърни игри, семинари и фестивали посветени на сериала.

Тук става въпрос за нещо друго.
От време на време из новините се прокадва някоя друга статия какво ли би било еди-какво-си от сериала, ако беше в реалния свят?
Или пък какви биха били героите и с какво биха се занимавали в реалния свят.

Това е меко казано глупаво, откачено и ментално ненормално.
Колкото и да си фен-зарибен, трябва сериозно да ти хлопа дъската.

И аз гледам Игра на Тронове, харесва ми. Ама до там.
Не ща да се женя нит' за Марджъри, нито пък искам да изпраскам Денерис Таргариен или Сансата.

Даже до миналото лято не го бях гледал въобще. Тогава одрънках първите 5 сезона за два месеца.
Ама то дорде излезе шести сезон, взех, че забравих какво съм гледал в първите 50 епизода. :)
Затова от оня ден почнах да преговарям отначало. По 1-2 епизода на вечер, с бира и мезе. :)

Кое най ми харесва в сериала?
Актьорската игра. Има много добри актьори в този сапун.
Другото на което се кефя е операторското майсторство и това, че всичко, което се вижда на екрана е барнато от-до. Явно режисьорите тормозят актьорския състав до дупка. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!