13 март 2016

Тиймбилдинг по русенски

Шефчето ми искал да прави тиймбилдинг.
Да сме били ходили някъде сред природата, да си направим барбекю, да сме играели игри и не знам си още к'во.
Директно му отказах, като му рекох, че почивните ми дни са си мои - да не ме занимават с глупости през това време.
Като иска да прави тиймбилдинг с барбекю и ритане на топка, да го прави през работно време.
Тогава цяла седмица съм навит всеки ден да ходя на тиймбилдинг.
Шефа разбира се отказа моментално и рече, че тиймбилдинга било европейска практика.
А заплатите ни кога ще станат европейски - рекох аз и последва пълно мълчание по въпроса, съпроводено с неловка смяна на темата.

Така и така всичко работи нормално във фирмата, само тиймбилдинг ни е кусура.

Че така де. Не стига, че всеки ден им гледам кривите мутри, ами и в почивните ми дни искат да го правя. Няма как да стане.
Същото ми е мнението и за новогодишните банкети. Цяла година работа, накрая ще ме карат да ходя на някаква миризлива кръчма, че да празнуваме. За сметка на шефа разбира се.
Ама тия 50-100 лева на човек, които ще плати на заведението, може към заплатите да ги даде, пък аз пак ще купя бира и пържоли, само дето ще си ги ям у нас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!