26 март 2016

Подготовка за Великден

Наближава Великден (даже го изписах с главно В), този така светъл за братята христиени празник.
Трябва да се подготвят подобаващо - яйца, козунаци, печено агънце...


Аз пък няма да се подготвя. Поне не от кулинарна гледна точка.
Но като атеист няма да стоя безучастно.
Щото като ми кажат "Христос Возкресе" изпадам в неловка ситуация, изприщвам се, идва ми да пръдна, а освен това и ми се досира.
Но си казах - стига вече! Таз година ще съм готов!
Готов с подходящ отговор на поздрава "Христос Возкресе".
Дори не с един отговор, а с много.

Ето списък, събран и подготовен с подходящи отговори на "Христос Возкресе" за всички атеисти:

- Христос воскресе!
- Мерси подобно.

- Христос воскресе!
- Мда'е. Видех го снощи.

- Христос воскресе!
- Вече ми докладваха.

- Христос воскресе!
- Еми, кой за каквото учил...

- Христос воскресе!
- Верно ли! Пиши (изберете име на любима жълта медия) да го публикуват във вестник "ШОК!!!"

- Христос воскресе!
- Щом може.

- Христос воскресе!
- Да бе, познавам го. От малък си е такъв.

- Христос воскресе!
- А доказателства?

- Христос воскресе!
- Хващаш ли бас?

- Христос воскресе!
- Ааа, аз не съм от тая партия.

- Христос воскресе!
- Ко? Не!

- Христос воскресе!
- А по мое време какви възкресения имаше...

- Христос воскресе!
- Христос воскресе и у наше село. Представи си, к'ва ни е магическа ракията.

- Христос воскресе!
- Еми шом го влече човека...

- Христос Воскресе!
- Първи април не мина ли вече?

- Христос Воскресе!
- Воистина Акбар!

- Христос воскресе!
- И той ли бе? Ония ден Пешо от 6-ия етаж се събудил от кома.

- Христос воскресе!
- И ти ли, Бруте...

- Христос воскресе!
- Да, чух още миналата година.

- Христос воскресе!
- И аз какво да направя по този въпрос?

- Христос воскресе!
- Честито рождество!

- Христос воскресе!
- Seen.

- Христос воскресе!
- Ама пак ли. Нали миналата година...

- Христос воскресе!
- Аллаху Акбар!

- Христос воскресе!
- А-а-а, не. Аз съм от тия, дето така или иначе ще свършат в ада.

- Христос воскресе!
- Ми той с това вино...

- Христос воскресе!
- Не ги слушай! Всичко е разработка на военните!

- Христос воскресе!
- Продължаваме напред!

- Христос воскресе!
- Абе важното е да сме живи и здрави, пък другите...

- Христос воскресе!
- Благодаря, вече ме предупредиха!

- Христос воскресе!
- И умря свободата на мисълта.

- Христос воскресе!
- Кой беше тоя?

- Христос воскресе!
- Успях да го заснема.

- Христос воскресе!
- Приемете моите искрени съболезнования.

- Христос воскресе!
- Мдааа, на никого не му е лесно в днешни дни.

- Христос воскресе!
- Заеби!

- Христос воскресе!
- Така ли?! Аз все последен научавам новините...

- Христос воскресе!
- Ма той умрял ма!

- Христос воскресе!
- Ще възкръсне я. Нали беше казал I'll be back!

- Христос воскресе!
- Нима Вие вярвате в приказки?

- Христос воскресе!
- Оф, пак ли?! Не му ли писна на тоя?

- Христос воскресе!
- Сотсирх есерксов! (Христос Воскресе - прочетено обратно). И добавете шепнешком:
- Извинете, аз съм сатанист. Току-що с Ваша помощ успях да възкреся Сатаната. Благодаря за което.


И не забравяйте най-важното - Българската Православна Църква е официален търговски представител на Исус Христос за България!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!