24 декември 2015

Софиянци в повече

И тази година, както вече е традиция, софиянци се отправят на голяма екскурзия към родните си места.
В столицата сигурно е пустош. Но в Русе не е!
Софиянците от които години наред се крия, този път се завърнаха вкупом и всички наведнъж. Даже успяха да ме хванат на тясно по телефона с непознат номер.
- Айде да празнуваме Коледа довечера - викат.
- Нямам настроение и ме боли главата, рекох аз.

Продължиха да настояват, поне да се видим, ама какво да се гледам с хора, с които нямам какво да си кажа.

Искам спокойна вечер, а не някакви навлеци да ми крякат на главата.
Лошото е, че ще трябва още 3 деня да се крия, дорде софиянци си заминат.
И не само софиянци ще финтирам, ами и американци, и британци, и германци.

Телефонът ми е вече изключен, да не ме притеснява никой.
А който иска да ме намери, съм го информирал как да го стори.

Бактън!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!