08 декември 2015

Знамена и крави

В този пост може да прозвуча като професор Вучков, ама дреме ми на дедовия - и без това той е единственият що-годе нормален в тази държава.

Та преди няколко дена бях изнасилен телевизионно така да се каже.
Бях на гости и домакинът ми ме принуди да гледам неща по телевизията, които нито искам, нито харесвам.
Като за начало гледах Биг Брадър - сълзи и сополи имаше на килограм. Чалгарката Чалгислава рева на рамото на бившия си. Жалка картинка.

Ама не за това щях да пиша.
После гледахме не помня какво по не знам си кой канал - но имаше публика.
И тук в спомените ми изникват таквъзи предавания от едно време - публиката като хареса нещо и ръкопляска бурно.
В днешно време обаче аплодисментите са придружени с някакви дивашки викове.
Това е от поне 12-13 години де, ама в последно време някак си почват да ме дразнят тия ревове.
Намерете си някое старо видео, за да видите как реагира публиката тогава.
Като ти хареса нещо, не можеш ли просто да ръкопляскаш като ци(ли)вилизован човек? Или трябва да врещиш като брадат планински козел?

У-у-у-у-у-у-у-у!
У-у-уйчец!!!

Културата на средния българин днес е ниска. Много ниска.
За премиер-министъра няма да говоря, щото него три папи са го галили по главата.

О, знамена! О, крави!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!