31 декември 2015

Айде почти не остана от старата година

Старата година е към края си.
За себе си я определям като полууспешна - някои от намеренията ми се изпълниха, други не чак до там или пък изобщо не се изпълниха.
Важното е да сме живи и здрави.

Със студ и мраз ще изпратим 2015 г.
В момента температурата в Русе е -5°С и сигурно ще падне още вечерта.
Затуй палете печките и вадете ракията.

А от час и нещо насам вече се чуват артилерийски залпове и откоси от пиратки. :)
Забелязвам, че в последните 4-5 години народа започва да се отказва от класическите пиратки с 1 или 3 гръма и се набляга повече на фойерверки, ракети и прочие други пиротехнически изделия.
Аз обаче съм традиционалист и ще карам само на пиратки. За друго ми миришат краката. Вчера в Кауфланд една жена преди мен на опашката купува някакви ракети, батерии и не знам си още какво, на обща стойност малко над 300 лева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!