31 декември 2015

Войната с фойерверки започна

Има повече от 5 часа до Новата 2016 година, но веднага щом над Русе се стъмни, артилерийските залпове рязко зачестиха.
Отвсякъде се чуват гърмежи и се вижда заря.

Пък аз я изгърмя 20 пиратки, я не.
И за това ми мина мерака ей.
А кога бях млад, ми трябваха 4-5 кутии с пиратки за да си начеша крастата.
Сега и една ми е много, ама тъкмо ще останат, да има с какво да разгонвам джафкащите квартални песове през нощта през останалото време на годината. :)

Като споменах кварталните помияри, от седмица не се виждат. Явно са се евакуирали или пък милостиви природозащитници са ги прибрали, че да не се стресират животинките!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!