10 декември 2015

Коледна прецаквация от М-Тел

(Вероятно инспирирани от предишната ми публикация, днес от М-Тел ми се обадиха)

Настоящата публикация да се доведе на вниманието на отдел Маркетинг и продажби на съответния мобилен оператор.

По повод предстоящите празници, от М-Тел са решили коледно да прецакват клиентите си - както всяка година по това време де.
Обажда ми се днес някакво операторче, да ме агитира за новите промоционални оферти.
Викам какви промоционални оферти бе другарю телефонен оператор, кажете на началниците си, че цените на тарифните планове не са мърдали от няколко месеца.

Ама ний имаме таблети за 1 лев на месец.
Ами имайте си - тия таблети бяха на мода преди 5 години все пак.
Освен Windows 95 и Internet Explorer 3, друго не виждам какво би могло да върви на тях.

Ама плановете ни са с двойно повече мегабайти.
Ами хубаво, ама барем цените да бяхте смъкнали малко.
Щото аз няма да си купя 1 кило ябълки примерно, което струва 50 лева. И по празниците да ми предлагат 1.5 кг ябълки на същите пари, пак няма да си ги купя.

Под думата промоция разбирам намаляне на цените, а не издирване на лапнишарани и будали по телефона.



Единственият оператор, който прави реални промоции (с намалени цени) в момента е Вивакоч.
Телечвор и МенТел само забаламосват хората с измислени промоции.

Затуй ако реша да си купя нов телефон и да пратя много здраве на другаря Москов (както казах в долния пост), то ще премина на Вивакоч, пък МенТел ще ме изгубят като клиент.
И не само мене, щото ще повлека още няколко човека със себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!