15 ноември 2015

Allahu Snackbar!

Гледах новините.
Мчи то само за франчолята говореха.
А у фейсбука едни такива профилни снимки с френското знаме.
И на мен фейса ми предложи да ми барне снимката по французки, ама я не рачих.
Достатъчно французко ми е от януари насам. Же суис ме суис. Дядовия.
Както е казал другаря Сталин - има човек, има проблем - няма човек, няма проблем.
Респективно франчолята трябва да подпукат брадясалите мумии от ислямска държава.
Не знам защо не го направиха още при атаката на онова проклето списание.
Не, въздушни удари не стигат. Трябва широкомащабна война, по въздух и суша, че да им продухат аналните тръби както си требе.

Време е за пропагандна война. Няма само ония с брадите да качват пропагандни материали я.
И аз се включвам, ама срещу тях. И с тяхните камъни по тяхната глава.
Като за начало не е зле да започнем с байряка им. Защото тоз който има осрано знаме, го е страх да влиза в битка. :)



Ако се чудите какво пише на тези байряци, текста е Allahu Snackbar! С любезното съдействие на Google Translate.
След тази ми ти импровизация от моя страна, почвам да се чудя с каква корица ще излезе оня амбалаж Шарли Ебдо.

Последрас:
Изберете си байряк и го разпространявайте свободно, безплатно и неограничено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!