23 септември 2015

Сбогом лято, здравей есен!

Сбогом лято, здравей есен!
На горкото лято му остават точно един час и четиридесет минути живот за тази година.
Колкото и да ми е тъжно, астрономическата есен настъпва днес, 23 септември, в 11.20 ч.
От една страна никак няма да ми е мъчно за лятото - беше си доста жежко и бая пот лях по русенските улици, когато ми се налагаше да излизам в горещите часове.
Но от друга страна е кофти, че свършва топлото време - месеците с буква Р в тях са тук и пак ще се почнат ветрове, снегове, студове, дъждове... палене и чистене на печки и прочие.
Ама ще ми е кеф да се потя пред камината. :)

И както си му е реда - блогът ми вече е със есенна премяна.

Че тъй де... да ни е честито настъпването на астрономическата есен, другарки и другари!
Специален поздрав по случая, няма по-подходяща, гадна, мелодична и меланхолична песен от тази. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!