20 септември 2015

Баааси дългия ден чуек

Баааси дългия ден чуек!
Излязох по тъмно, прибрах се по тъмно.
Поне свърших много неща, ако не друго.
Ама почти на финала ми се случи нещо интересно - срещнах един познат, та се заприказвахме.
И тъкмо да се разделим и да си тръгнем по пътя, и той ми вика "ти няма ли да ми честитиш рожденния ден"?
Прекрасно знам, че  има рожден ден днес, но умишлено не му честитих.
Изненада ме наглоста и просията му.
Хем нагъл, хем си го проси.
Нищо лично, да е жив и здрав, ама в крайна сметка ще го направя ако искам, а аз не искам.
Казах му, че аз съм единствения човек, който няма да му честити и толкоз.
Може да съм бил и втори, или трети, който не му честити, знам ли. След такова изнудване сигурно и други са се опънали на този просяк за честитки.
Жалко, че не сме приятели у фейсбук, инак щях да го спамя с ония гадните картички поне месец. И да му пиша "Айде бе, ти няма ли да почерпиш". :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!