10 септември 2015

Приключих с доматите


Приключих с доматите!
Поне с тези от пазара. Уж български, уж родни, а пластмасови като турските и гръцките.
Ароматният, сочен и вкусен български домат умря. Няма го.
По пазарите в Русе има само боклук.

Уважаеми производители на домати,
ако желаете занапред да Ви купувам стоката, моля да отглеждате домати от качествени сортови семена.
Това в момента не е домати, а ябълки. Вярно - издържат на суша, болести и прочие, ама не са вкусни. И на всичкото отгоре са по-скъпи от вносните.

Ами яжте си ги!
Като искате да отглеждате боклуци - яжте си ги.
Аз съм намерил решение на този проблем - купувам си домати от едни комшии на село.
Хорицата пари не ми искат, понеже ми берат от градината си и имат в изобилие.
Ама аз им давам насила, и то в пъти повече от стойноста на стоката, понеже съм доволен от вкусното градинско домати. А ваш'та пластмаса дано гние по складовете, докато Ви дойде акъла що аджеба никой не Ви купува пластмасовите ябълки, които продавате за домати.

Ракия без салата?
Как може ракия без салата, ще кажат някои?
Може! С домати расло на кокал.
Ракия със салата е за жените.
Мъжете жулят ракията с тежки мезета! :)

И един съвет към потребителите как да различават българското от вносното домати - поне на външен вид.
Много просто - вносното домати е набрано със зелените дръжки - като на снимката по-горе.
При родното домати тези дръжки отсъстват.
Всъщност, няма значение. И двете са еднакви на вкус и са като пластмасови ябълки.
Да Ви е вкусно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!