14 август 2015

Фейсбук експеримент

От известно време си правя един експеримент във Фейсбук - блокирам всички страници, чрез които приятелите ми споделят разни тъпи картинки с тъпи мисли и още по-тъпи вицове.
Видя ли публикация на приятел чрез страница, която аз не съм харесал - и следва блокаж.

И имаме резултат, в който излиза, че огромна част от постовете на приятелите ми във фейсбук са тъпи картинки с тъпи мисли и още по-тъпи вицове на тъпи страници, поддържани от тъпи админи. Ама след като това им е начин да си навлекат посетители и харесвания - какво да се прави.

Много малка част от въпросните ми фейсбук дружки правят авторски публикации - тоест нещо написано собственоръчно от тях.
Явно е по-лесно да натиснеш "Харесай" и "Сподели", без да осъзнаваш, че правиш безплатна реклама на друг.

Овча му работа, не можеш да спреш стадното чувство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!