23 март 2015

Нов панаир в моловете

Т'ва моловете у нас са съвременни социални свърталища. Там може да срещнеш буквално всякакви хора.

И така наскоро охраната в един варненски мол уби от бой един несретник.
Вдигна се панаир голям. И с право.

Ама днеска друго ме жегна - майка щяла да съди някакъв мол, щото охраната не ѝ разрешила да си накърми бебето.
Патка проскубана!
Тук изникват няколко въпроса:
1. Редно ли е родители да водят пеленачета и кърмачета в мола?
2. Не е ли по-редно майката да си ползва по предназначение отпуска по майчинство, като си стои у тях да си гледа детето, вместо да си развява задника по моловете?
3. На запад, където са по-либерални в това отношение, по моловете и летищата има специални стаи за майки с деца - където майката може на спокойствие да накърми и преоблече детето си.

Щото лично на мене никак не ми е приятно да гледам някоя жена да развява провиснали цици на публично място и да се гордее с това - вижте ме всички, аз кърмя бебето си.
Ми хубаво ма, кърми си го у вас.
Хората не са длъжни да ти гледат циците.

Виждал съм такива майки лятото по центъра на Русе. Даже и в автобуса съм виждал.
Ама то си трябва и малко акъл, нали?
В нас всичко е изкривено, даже и така наречената демокрация.

Тук напълно подкрепям действията на охраната, която е реагирала по сигнал на възмутени посетители.

Но не подкрепям ония тиквеници от Варна, които пребиха човек до смърт.
На предишната ми работа имахме един луд, който редовно идваше и се навърташе наоколо.
Не беше агресивен. Охраната го изгони на няколко пъти и оня престана да идва.
Дето се вика - и на лудия като му кажеш няколко пъти и разбира.

Обаче охранителите от Варна са превишили правомощията си.
Доколкото знам охраната е с превантивна, а не провокативна цел.
Тоест, като стане нещо нередно и охраната да реагира на сигнала без да проявява първа насилие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!