16 март 2015

Констатации

Наскоро имах рожден ден.
Умишлено съм си скрил рожденната дата от скайпове, фейсбоклуци и прочие други социални бози.
Експериментът беше успешен. Никой не ми се обади да ме поздрави. Никакви съобщения в скайп и фейсбоклука.
Кеф!
Е, почти.
Привечер една излъгана душа се сети да ми се обади. Ама точно па този човек не искам да го чувам изобщо. Затуй още като ми се представи, тряснах слушалката и си изключих телефона.
И продължихме пиенето, мака, че ми се развали настроението.

Предварително се бях изнесъл на село на гости. Вместо аз да каня гости. :)
Е, бях се подготвил подобаващо.
Пихме до късно. После се разходихме по пустите нощни селски улици. И видях нощния живот на село. Непълнолетни, без книжки, карат коли, пияни. Разкош!

Констатация №1
Ако ги няма скайп и фейсбоклук да ти издават рожденната дата, никой не се сеща за теб. Ама не ги виня - такова е ежедневието, такива се времената. Пък и звъненето на телефона през 5 минути ме изнервя.


Констатация №2
По селата масово карат пияни посред нощите. А полицията какво дядовия ми варди в големите градове? Да ходят по селата, за нула време ще натряскат няколко хиляди акта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!