29 декември 2014

Отиваме на купон

Това ще да е пост №954 в блогеца ми.
Допивам си бирата, ама ми е кофти, че не стигна.
Към тези, които не пият имам един съвет - не почвайте да пиете, че знаете ли колко е лошо на човек да му свърши бирата по никое време и да не може да си допие.

Преди да премина по същество, искам да заявя че днес, утре или вдругиден ще раздадем третите годишни награди "Златен пръч"
Нека да напомня, че идеята възниква на 30.11.2012 г.
Наградите се връчват на обществени дейци, политици, спортисти и прочие други люде, които с действията или бездействията си са допринесли за уронване престижа и авторитета на България, на българското национално достойнство, идеали и интереси.
Тази година журито в едночленен състав с председател - аз, зам-председател - аз и един-единствен член - пак аз, ще има трудна задача.
Не мож реши чиляк кой от всичките е по-по-достоен за тази висока награда.
Все пак ще се постарая победителите да станат известни в идните три деня.

А сега - отново нещо весело.
Кой не знае Джорджано, кой не е слушал за него, песните му чутовни, песните му мелодични.
Самият аз съм му верен последовател във Фейсбук и се удивлявам редовно на творчеството му.
Преди малко обаче, видях за първи път кавър версия на парче на великия наш изпълнител!
Моля, насладете му се и вие.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!