24 декември 2014

Непредколедно едно таквоз

Тъй.
Върнах се от обиколката.
Хубава работа свърших.
Само дето не ми е коледно.
Няма сняг.
Вместо сняг има жега - 17 градуса видях по едно време температура в Русе.
Чак се попотих.

Както казах в долния пост - на финала минах през кауфланд.
Същата работа както всяка година - народа граби като обезумял храна и вещи от които нямат нужда.
Добре де деба маа му... на коледа повече ли храна ще изяде чиляк отколкото яде през всеки друг ден?
Айде за алкохола иди-дойди съм съгласен, че може да се опука човек. Ама дори и да се натряскаш като казак - то на следващата вечер едва ли ще пиеш. Дори и да го направиш, значи не си пил достатъчно в предната вечер. :)
Тук изключвам професионалистите в тази дисциплина, защото и такива познавам. :)

Сега ми предстои палене на печка и малки приготовления по трапезата.
Телевизия не мисля да гледам, че всяка година по това време дават религиозни филми.
Ако обичате да гледате филми с насилие - мога да ви препоръчам един.
Казва се "Страстите Христови" от 2004 г.
Много бой и изтезания има в него - сигурно в 80% от филма.
Не съм го гледал, ама тази вечер мисля да го гледам ако ми дойде музата.
Режисьор - Мел Гибсън, в ролите Моника Белучи като Мария Магдалена и Христо Шопов като Пилат Понтийски.
Ако обаче ми щракне друго - ще си пусна някой филм на Летящото Спагетено Чудовище.
Щото "Страстите Христови" са по-подходящи за един друг празник.

Вместо това по-късно може да направя разбор на окултното значение на дните от 21 до 25 декември. Всъщност, сетих се, че вече съм го правил преди 3 години.

Честита бъдни вечер!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!