16 ноември 2014

Отзиви от мача Пулев срещу Кличко

Добре де. Кличко начеса крастата на Пулев.
Ама мене вътрешно нещо не ми дава мира, та звъннах нощеска на няколко души, дори пихме среднощно кафе и обсъждахме мача.

И се обединихме около мнението, че мачът е продаден.
Щото спортисти, спортисти, ама и те хляб трябва да ядат нали?
Пък и хайде да си признаем, че никой не става професионален спортист за чест и слава. На първо място в спорта са парите, после всичко останало.

Не! Кубрат Пулев никога не би продал мач - ще кажат някои.
Не, ама да - нещо, което не се купува с пари, се купува с много пари - ще кажа аз.

Просто гледайте снощния мач ако не сте - http://youtu.be/Zd1wnpJvCVY
Сега гледайте Wladimir Klitschko vs. Mariusz Wach - http://youtu.be/-zoPT9RJteY
И за финал вижте Kubrat Pulev vs Alexander Dimitrenko - http://youtu.be/6852aVraYJo

Дори и да сте пълен невежа в този спорт като мен, разликата е очевидна, нали?
Това снощи не беше боксов мач, а някакво театро.

Ето един коментар на читател от новинарските сайтове (правописът е запазен):

"Щом искате оценка за мача , ето ви оценка !

Този мач най -вероятно е продаден !

Причината за интереса към мача се свързва и с конфликта в Украйна.

Западът губи войната в Украйна и се уля и има изключително голяма нужда да създаде обществена нагласа психологическа операция за силен украинец. Забележете , въпросният уж победител пристигна с цяла армада бизнесмени олигарси .

Нашето момче изобщо не беше слаб , но парите които ще спечели от победата далеч са малко от това което ще му предложат ако загуби на ринга! И не на последно място сигурността му .

Този филм сме го гледали , но все още има балъци да клъвнат !"

Мдааа... и политиката се намеси.
Ама прав е човека.
Ако Кличко беше загубил, името на Украйна (която Западът подкрепя) щеше да пострада много.
Ако мачът се беше провел в Русия, вероятно нашия щеше да бие. :)
И за какво са пристигнали над 100 украински олигарси? Е да гледат мача много ясно.
Обикновенно по такива важни мачове бизнесмени с дебели портфейли и важните клечки ги има в изобилие.

И пак пари - вероятно на Пулев са му предложили много повече пари за да падне, отколкото ако бие.

Да не забравяме приходите от билети.
Да не забравяме залозите на букмейкърските къщи, а и на черното тото.

Затова открай време съм на мнение, че професионалния спорт е мафия.
(Ако се разровите в архивните кадри, ще видите американски мафиоти по боксови мачове - дори и по филмите са давали такова нещо)

Ама не го обвинявам. И аз да бях, и аз така щях да постъпя.

Опитвали са се да ме купуват и мене, но съм отказвал - просто предложенията бяха слаби не ме съблазниха. :)

Ако, ако, ако... мачът вече е в историята, а в историята няма ако.
Толкоз.
Време да е се спи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!