28 октомври 2014

Metallica - One

Време е за праведна музика.
Може да се каже, че Дийп Пърпъл, Айрън Мейдън и Металика ме привлякоха едно време.
Почнах с Дийп Пърпъл, още от ранна детска възраст, поне родителите ми имаха няколко техи касети и плочи. Сега като се замисля, те са били врагове на социалистическия строй! :)

В ранна тинейджърска възраст слушах чалга (да, и чалга), евродиско и огромно количество Айрън Мейдън.

В по-късен етап от тинейджърските си години прослушах Оффспринг и повече Металика. Един приятел ме зариби по тях, благодарен съм му за това и до днес.
Няма да забравя как до късна нощ седях и чаках по МТВ да почне предаването за хеви метъл - беше веднъж седмично, ама забравих кой ден.
По БНР също имаше предаване за праведна музика - ако не ме лъжа паммета, почваше всяка събота от 23:00 с продължение от 1 час и се казваше "Железарията". :)

Та когато по МТВ пускаха Металика, откачах по него време. А когато песента беше "One", направо получавах духовен оргазъм.
Обаче клипа има две версии - една нормална и една със откъси от филм. Особено недоволствах, когато пускаха втората версия, поради това, че имаше реч от филма във песента.

В днешно време намерих кой е проклетия филм - Johnny Got His Gun (1971), и даже от 2 години и 2 месеца залежава на харда ми. Някой ден, когато остане достатъчно време, ще му дойде реда и на него реда.

А сега ето и песента, с въпросния клип, който толкова ненавиждах. Текст има в Гугъл, трябва само да си го намерите.

Metallica - One

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!