04 октомври 2014

Ден за размисъл

Днес е ден за размисъл.
Тоест ден да се мисли.
Ама то ако не сте мислили през изминалите 30 дни, днес ли точно ще седнете да му мислите?

Умните хора отдавна са решили за кого да гласуват.
Глупавите и прости хора ще продадат гласа си.
Тия дето хич нямат акъл в главата си, ще си останат у тях. Или ще идат я за гъби, я за риба.

За разлика от евроизборите, когато купуването на гласове беше вяло, този път далаверата върви с пълна сила. За разлика от минали парламентарни избори, на тези не са ми предлагали да се продам. Явно не съм им интересен на купувачите на гласове.
Докато циганите са по-интересни - за 20 лева, една бира и 3 кебапчета и са готови на всичко.

Тук е мястото да разкажа един стар виц от времето на СССР:
Един човек се готви да го приемат в комунистическата партия.
Предстои му изпит и знае, че ще го питат дали пие.
- Ако кажа, че не пия, помислил си човекът - ще ме обвинят, че лъжа.
- Ако пък кажа, че пия - ще ме изкарат, че съм алкохолик.
Явил се човечецът на изпита и когато стигнали до този въпрос, той отговорил:
- Пия, но с отвращение.

Та и мойта работа същата.
Ще гласувам, но с отвращение и погнуса.
Ще гласувам, защото ако не го направя, всичките онези, които плюхме през изминалата година и половина (а и преди това), отново ще получат много места в парламента, чрез купен и манипулиран вот.
Затова утре излезте и гласувайте, ако трябва с отвращение и напук.
Щото е лесно да седиш вкъщи вечерта, да пиеш вмирисана ракия и да плюеш политиците. А да си се замислял ТИ какво си направил по въпроса?

Ама от мене нищо не зависи - ще кажат някои.
То и от мене нищо не зависи, ще кажа аз.
И понеже вече 20 години всички казваме така, затуй сме на това дередже. И затуй разни червени боклуци печелят изборите. Те на такива като вас разчитат.

Излезте и гласувайте!
Тоз, който не гласува, тайно обича Азис!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!