28 септември 2014

Челси Клинтън се обагни - топновина за някои медии

Челси Клинтън, щерката на Бил Клинтън, се обагни вчера и това се превърна в топновина за някои медии.
Дори и по нашата мила родна обществена национална телевизия предадоха почти обширен репортаж.
Хубаво де, ама какво ми пука на мене за тая мъстия?
Каква ми е тя на мене?

Както и оня кифлоч във Великобритания. Като се омъжи, церемонията беше предавана на живо по няколко хиляди телевизии. Даже и по нашата.
Като се отели, само родните медии цяла седмица гърмяха за събитието.
Сега пак се е заплодила и разбира се медиите не пропуснаха да отразят това.
Ми то хубаво де, ама какво като е принцеса, дудукеса или квато титла ще да има там?

През дядовия ми е за тези, ама продажните медии не престават да ми натякват личният им живот, сякаш е някаква знаменитост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!