16 септември 2014

На село

Реших да драсна за ден-два от града и да си отпочина.
В момента съм на гости в едно село, недалеч от Русе.
Домакините ми вече се готвят да спят, и добре, че имат лаптоп с интернет, че иначе ще изтрещя докато ми се доспи.
А така поне ще се ровя в интернет, телевизия съм отвикнал да гледам.

От вчера съм тук и може да се каже, че си отпочинах. Утре смятам да се връщам към цивилизацията.
На село си е хубаво, ама през лятото.
Колкото до зимата, не ща и да чувам тогава за никакви села - ринеш сняг като побъркан и е студ голям в тази къща.
Къщата е старичка, модел края на 60-те, както и повечето селски къщи де. И зимата дорде изгасне парното, стаите са изстинали.
Тук думите саниране и топлоизолация не съществуват.
Ето защо процеса на горене на парното тук не бива да спира.
Щото то докато запалиш парното, че да се стопли водата, че да се отоплят стаите и то взело, че се стъмнило.

Та както казах - хубаво си е на село, ама да си тук на хапване и пийване, както аз в момента.
Не съм пил от няколко дни, затова наблягам на яденето. И така се наядох тази вечер, че още ми е тежко и ще прекарам поне 3-4 часа пред тоя лаптоп преди да легна да спя.

А утре като се прибера, ще си купя бира.

Преди малко разбрах, че почнал мача Ливърпул - Лудогорец.
Надявам се наш'те да бият, ама се съмнявам. По-скоро ония ще им покажат как се играе футбол. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!