08 август 2014

Изненада!

Изненада!
Преди малко телефона ми звънна!
Изненадата беше неприятна.
Софиянци се завърнаха по родните си места!
Пусти му и отпускарски месец!
Ама и те отворени станаха - като западняците почнаха да почиват през август.
Аз пък на предишните ми 4 работни места нямах този шанс - излизах отпуска когато ме пуснат и за колкото ме пуснат. Нямах никакво право на глас кога и за колко.

Най-лошото в случая е че всички са се наговорили. Абсолютно всички до един.
Част от тях пропуснаха Коледата, а всички групово пропуснаха великден.
Сега обаче всички са тук. Накуп. Наговорили са се гадовете.
Освен софиянци, днес разбрах, че са се върнали варненци, бургазлии, гърци, германци, англичани и дори американци.
До края на месеца смятам да се потуля вдън горите тилилейски и да не вдигам телефона на непознати номера. И входната врата няма да отварям като се позвъни, освен ако не чакам някого.

За незапознатите с тази история ще кажа, че става въпрос за хора, които ми се пишат приятели и се сещат за мен само като са тук, и то най вече като им затрябвам за нещо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!