19 август 2014

Няма спасение

Няма спасение!
След като навалицата си замина (добре че бяха тук за кратко, та финтирах топката умело и избегнах среща със всичките), преди малко телефонът ми звънна.
Ама така някак си международно ми звъни. По испански.
Настръхнах. Едни мои "приятели" се върнали отпуска от Испания.
Искали да се видим, че и подарък ми носели.
Не им ща ни подаръците, ни да ги гледам.
Опитах да финтирам, че тази седмица съм зает. Да, ама гадовете били тука до 10 септември - не се притеснявай, казват - Следващата седмица ще ти се обадим.
Аз па ще ги изненадам, като им се обадя още утре, че да си мина реда и да се отървам от тях.
Бактън, аман, ай сиктир!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!