02 август 2014

Психяс 1408

Психяс.
Не.
Психясах. 1408.
А?
Тук ли съм?
Не!
Там съм.

:)

Щастлив съм да съобщя, че след дълго търсене гледах най-психясалия филм в живота си! Е ако не най-психясалия, то поне един от най-психясалите.
Филма се казва 1408.
Гледал съм всякакви психотрилъри, ужаси-мужаси и други подобни бози, но този филм ме накара да стоя напрежение и да се замисля.
Не знам защо, но докато пишех пост в ума ми изникна една френска рап песничка от 1996. Тогаз бях млад, слушах рап! И Ву-Танг Клан. Сега съм дърт. Слушам рок и метъл. :)
Но ми отне 15 минути да издиря скапания френски рап и в момента го слушам. Линк няма да давам, понеже езикът на франчолята е отвратителен, особено за рап и добрите песни на французки се броят на пръсти. :)

Та обратно на филма.
Надявам се че няма смисъл да казувам, че филма отново е по книга на Стивън Кинг.
Браво Стивъне!
Браво Кинг!
При все това че съм гледал 90% от филмите направени по книгите му, смятам, че точно този е най-психясалия.
Ако сте го гледали и ви се е сторил простотия, значи нямате вкус! :)
Ако сте го гледали и ви е харесал, ви черпя една каса виртуална бира.! :)
За маниаците ще кажа, че роля в този филм играе и Самюел Джаксън.
А в YouTube има публикувани няколко различни завършека на филма. :)

Смятам да гледам още един филм по книга на Стивън Кинг преди да легна - Кадилакът на Долан.
И ако той не се окаже по-психясал от 1408, се надявам да не се събудя в 1408, ако изобщо се събудя. :)
Е... коняк за 800 долара бутилката нямам, ама имам бира! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!