14 юли 2014

Deutschland, Deutschland über alles, Über alles in der Welt

Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt!!!

Така започва този пост в блога ми. :)
Германия е новия световен шампион по футбол.
За 4-ти път.

Бях на гости, гледахме мача, пихме бира.
Псувахме си на воля по Меси и съдията. :)
Особено в последните минути, когато би пряк свободен удар високо над напречната греда - ебаси кефа. :)

Това ми беше то с гледането на футбол.
Живот и здраве, след 4 години пак ще гледам. :)
Тогава световното първенство по футбол ще бъде в Русия, през 2018.
И не съм сигурен дали ще гледам тогава финала - много зависи кои ще играят.
Този финал го гледах заради швабите - голям кеф ми направиха като очесаха бразилците със 7:1

А тази вечер, пък и следващите дни в Германия определено ще се лее много бира.
Дори и аз ще хакна още 2-3 в тяхна чест. :)

Честито още веднъж на Германия, те си го заслужиха - определено бяха най-добрите на това първенство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!