13 юли 2014

Кери (Carrie) - 2013

Току-що изгледах Кери, версия 2013 и е време да изкажа тежката си дума за филма. :)
Не бях гледал игрален филм от доста време.
Така съм аз - докато се наканя да гледам един нов филм, и той става стар.
Е к'во пък - няма стари и нови филми и песни. Има хубави и лоши.

Мнението ми за филмеца ем че като цяло е почти отличен.
С малки изключения.

Кери беше първият или един от първите филми по Стивън Кинг, който гледах и ми се запечата много добре в съзнанието (интересно защо ли).

Във версията от 2013, актрисата Клоуи Грейс Морец, която изпълнява ролята на Кери Уайт, е сладичка тинейджърка, на която ѝ предстои бал.
На отделни моменти малко не ми хареса играта ѝ - в началото и най-вече в края на филма.
Когато Кери се развилнява на балната вечер - точно там на Клоуи Грейс Морец ѝ липсва онова изражение на тотален гняв, яд, бяс и жажда за мъст.
В това отношение Сиси Спейсик го издокара повече от отлично през далечната 1976 г.

И все пак оценката ми за филма е 9 от 10 - не е за изпускане.
Гледайте го и вие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!