10 юли 2014

Световното по мач

Световното по мач е към края си.
А аз така и нямам ни един цял изгледан мач.
Даже до вчера вечерта имах 2-3 гледани минути и около 30 слушани неволю по БНР. :)

Престанах да се интересувам от футбол, а също и от професионален или комерсиален спорт не се интересувам.
Всичко е мафия, черно тото, допинг и корупция.
А където те отсъстват, съществуват договорки на държавно ниво.

Обаче вчера се изкефих как швабите отнесоха бразилците като куцо пиле домат.
Леееко се върнах в ония години, когато гледах мачове до късно и ставах в 4 часа сутринта за да гледам Формула 1, когато имаше състезания извън Европа.

Мои (пияни вече) приятели снощи ми се обадиха по телефона и ме питат - гледаш ли мача? Къф мач бе- викам аз.
Оказало че Германия и Бразилия играели.
Пък аз даже не знаех, че мач имало. :)
Какъв невежа съм бил само! :)

Та обаждането беше при резултат 5:0.
Докато се намотам да пусна БНТ1 на компютъра и то резултата станал 7:0.
Ооо, кеф. Мед ми закапа на сърцето като гледах тези цифри. :)
Още от малък айде да не казвам мразя, ама изпитвам неприязън към бразилците - много са надути във футболно отношение и все се гласят да стават световни шампиони.
Вярно, че футболът там е религия, ама да не си го изобретил ти бе аланкоолу?!

Швабите вчера им мамата разкатаха. Даже им пуснаха гювеч да се разпишат буквално в последните минути.
Сигурно броят на инфарктите и самоубийствата в Бразилия след този мач рязко е скочил.:)
И без това ония нямат много акъл у главите си.
В интернет плъзнаха какви ли не мемета осмиващи позорната загуба "още" на полуфинал, и то на тяхна земя.

Тази вечер пък се напънах да гледам последните 5 минути от продължението на мача Холандия - Аржентина.
Не можаха да си вкарат гол и се стигна до дузпи.
Виках за холандците, защото са свини, ама Аржентина спечели.
От вратаря на Холандия и чеп за зеле не става от него, горкия много ще реве тази нощ. :)

Барем разбрах кога ще е финала на световното - в неделя вечерта. :)
Ако има къде да се сберем някъде в домашна обстановка - ще го гледам.
По-скоро ще пия бира и ще гледам сеира и простотията на останалите.
Който и да спечели, дори няма да ме накара да си го преместя в другия крачол

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!