24 май 2014

Как започват скандалите?

Сяда жена ми до мен на дивана, докато превключвам каналите и ме пита:
- Какво има по телевизора?
- Прах, казвам аз.
И скандалът започна...

***
Докато с жена ми гледахме "Стани богат", аз се обърнах към нея и я попитах:
- Искаш ли да правим секс?
- Не - каза тя.
 Отвърнах:
- Това окончателен отговор ли е?
Тя даже не ме погледна и измрънка:
- Да.
А аз казах:
- Тогава ще се обадя на приятел.
И скандалът започна...

***

В събота, рано сутринта, станах тихо, облякох се, приготвих си сандвичи за обяд и отидох в гаража.
Приготвих си такъмите и потеглих с колата. Имаше силен вятър и черни облаци.
Включих радиото и в този момент казаха, че целият ден времето ще е лошо...
Върнах се обратно вкъщи, съблякох се тихо и легнах в леглото.
Погалих жена си по гърба и нежно прошепнах в ухото й: „Времето навън е ужасно!”
Моята, от 5 години любима жена, отговори: "Представяш ли си, а моят глупак отиде на риба в това лошо време”
И скандалът започна...

***

Сутринта бутнах една кола. Отбихме отстрани на шосето и другият шофьор бавно излезе от колата си.
Знаете как понякога, когато сте много стресирани, и най-малкото нещо може да ви разсмее.
Дааа, няма да повярвате, но той беше джудже. Засили се към колата ми, погледна нагоре към мен и извика:
- Аз не съм щастлив!!!
Погледнах надолу към него и попитах:
- Добре, кой от седемте си тогава?
И скандалът започна...

****

Жена ми започна да подмята какво иска за подарък за предстоящата ни годишнина:
„Искам нещо лъскаво, което да вдига от 0 до 150 за 3 секунди.”
Купих й кантар.
И скандалът започна...

***

Като се прибрах снощи вкъщи, жена ми настояваше да я заведа на някое място, където е скъпо. Заведох я на бензиностанцията.
И скандалът започна...

***

Отидох в пенсионното да подам документи за пенсия.
Жената на гишето ми поиска лична карта за да провери възрастта ми.
Проверих всички джобове, няма. Явно я бях забравил вкъщи.
Казах на жената, че много съжалявам, но съм си забравил личната карта и ще дойда по-късно.
Жената каза:
- Разкопчайте си ризата.
Разкопчах я и се разкри побелялата ми къдрава гръд.
И рече:
- Побелялата коса на вашата гръд е достатъчно доказателство за мен.
И прие документите ми за пенсия.
Когато си отидох вкъщи, възбудено разказах на жена си какво ми се е случило в пенсионното, а тя отвърна:
- Трябваше да си събуеш панталоните. Щяха да ти дадат и пенсия за инвалидност.
И скандалът започна...

***

Жена ми и аз отидохме на среща на съучениците.
Непрекъснато наблюдавах една пияна жена, поглъщаща питието си на съседната маса.
- Познаваш ли я, попита ме жена ми.
- Да, казах аз. Тя е старото ми  гадже. Разбрах, че е започнала да пие, след като сме се разделили и оттогава не е изтрезнявала.
- Господи! - каза жена ми, Кой би повярвал, че някой може да празнува толкова дълго време?
И скандалът започна...

***

Заведох жена си на ресторант. Сервитьорът, по някаква причина, взе първо моята поръчка.
- Донесете ми телешка пържола алангле моля.
- А какво ще кажете за "лудата крава"? - отвърна той.
- Ами тя сама ще си поръча.
И скандалът започна...

***

Жена ми стоеше гола в спалнята, гледайки се в огледалото. Не беше доволна от това, което вижда, и ми казва:
- Чувствам се ужасно. Изглеждам дебела и грозна. Наистина имам нужда да ми направиш комплимент.
- Зрението ти е почти перфектно!
И скандалът започна...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!