23 май 2014

Майната ви!

В неделя са евроизборите!
По радиа и телевизии има платена реклама от ЕС, която ме убеждава, как аз трябвало да гласувам, за да реша кой да управлява Европа.
Майната ви! Fuck you!
Тия хептен ни имат за простаци.
Но все пак аз ще гласувам в неделя. Ще си вдигна задника и ще се затътря до избирателната секция, колкото и да ме мързи.
И ще гласувам.



Но няма да гласувам за нито една от просташките партии, проповядващи ми европейски ценности. Плюя на тях.
Ще гласувам за някоя малка, парламентарно непредставена партия, искаща излизане на България от ЕС. Дори вече съм си харесал една. Ей така. Напук! За да не дам гласа си на някоя от партиите, за които зомбираните маси ще гласуват платено или под строй.
С моя глас ще кажа едно голямо МАЙНАТА ВИ на политиците.
Гласувайте и вие, покажете среден пръст на политическата клика! Щом те ви ебат, сега е ваш ред да ги ебете! Начукайте им го бавно, славно и надълбоко!
Еврокомисарите получават заплата от поне 10 хиляди евро на месец. Вие толкова пари не виждате за цяла година.
Гласувайте така, че да ги запомнят тия евроизбори. Но не стойте вкъщи. Не ходете за риба. Излезте и гласувайте. Със среден пръст на ръката!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!