18 април 2014

Стартира търлата в Русе

Днес стартира търлата в Русе, традиционен русенски панаир.
За пореден път се провежда в парка на младежта.
Според мен не ѝ е там мястото, ама нали става въпрос въпрос за пари.
И тази година не се мина без скандали покрай търлата - появиха се двама организатори на две различни търли.
Едната както казах е в парка, другата е между Кауфланд 1 и Практикер.
Другият скандал е свързан с мястото на провеждането - парка в Русе.
Една от малкото зелени площи в градът ни ще бъде изпотъпкана, замърсена и опикана.
И третият скандал е свързан с датата на старта - 18.04.2014 г.
Разпети петък е най-тъжният ден в годината за вярващите християни, изразяващ се в най-строг пост.
И точно тогава стартира търлата - долнопробна чалга, мирис на кебапчета..... типично по русенски.
Е аз не съм от вярващите, но ме е яд, че правят търлата в парка - вместо чист въздух, посетителите ще дишат аромат на кебапчета и вместо тишина и спокойствие, ще получат чалга и олелия до небесата.
Толкова ли не можаха да ѝ намерят място на тази търла?
Хубаво си беше преди като я правеха на полигона към Николово. Но това беше мнооого отдавна.
Лично аз не съм ходил на търла (панаир) с години. Не знам колко точно, но са повече от 10. И нямам и намерение да ходя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!