05 май 2013

Великден е, идва Гергьовден

Великден е, а и Гергьовден наближава.
Агънца-багънца блеят жално-милно, явно предусетили сетния си час. :)
Тази нощ и утре ще е тъжно време за овчото племе. :)

По стара традиция, лично аз на Гергьовден не ям агнешко. Наблягам на кебапчета, кюфтета, пържоли и бира.
Това е така защото по магазините у нас рядко може да се намери агнешко месо. Инак овчо от дърти овце колкото искаш има. И ви го продават за агнешко.
Но тази година се снабдих с агнешко на сносна цена. Истинко крехко агнешко от младо агънце. Смятам утре да го пробвам с бира.
Ако ми допадне, ще го омета. Ако ли пък не - ще ям от днескашните кебапчета и кюфтета.
А в момента съм на бира. Купон няма. Тишина и спокойствие. Благодат.
Сред приятелите ми стана мода по Великден и Гергьовден да се изнасят по села, вили, хижи или пък да ходят в друг град да празнуват.
И софийски натрапници няма. След като миналата година избягах от тях, тази година се отказаха да ме тормозят. И аз да видя една година рахат у дома на спокойствие.
Весели празници. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!