26 март 2013

Бъдещето е ясно!

Тази вечер си купих устройство за прием на цифрова ефирна телевизия. :)
Цената му беше 50 лева и беше последното в магазина - чак се учудих.
Прибрах се в нас, пуснах го... и останах очарован.
Декодера е незнайна марка, турско производство, но има куп екстри.
Има дори вход за USB флашка, от която могат да се гледат снимки, видео и да се слуша музика.
Може и да се записва от телевизора върху флашката. Може дори да записваш от един канал, докато гледаш друг.
Картината е перфектна, звука също - няма снежинки, двоен образ или някакви други смущения, а звука не пращи, както става понякога.
Антената ми е някаква скапана, но дори и с нея сигнала ми е на 80% сила - поне така казва комшийското устройство.
Каналите са седем (осем) - БНТ1, (БНТ1 HD), БНТ2, bTV, NOVA, TV7, News7 и Bulgaria On Air.
Въобще изобщо много съм доволен и очарован от тази цифровизация, та чак ми иде да разцелувам оня младеж от рекламата. :)
И както вика същия младеж - Бъдещето е ясно.

Аз дето не гледам телевизия... може и да прогледам. Шанса е минимален. :)
Майка ми да гледа там турските сериали на турски декодер по българска телевизия.

Имам два телевизора, а купих само едно устройство. Скоро ще купя второ, но този път от скъпите, да ги видим те какви екстри имат.
Днес в магазина имаше само два вида декодери - от 50 и от 100лв.
Айде да ни е честита цифровизацията!
Тази година полуцифровизация, догодина цяла цифровизация! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!