04 март 2013

Костов се натиска за програмно правителство

Иван Костов се натиска за програмно правителство!
Къде си тръгнал бе, аланкоолу? 10 години извън власта и пак огладня, а? Пак ли искаш да крадеш? Амсалак!
Няма да я бъде тая.
Писна ми от сини, червени, оранжеви, лилави и лайняни партии.
Писни ми от леви, десни, средни, горни, долни и не знам си още какви политици.

Как не се намери един, който да излезе и да каже аз не съм нито ляв, нито десен, ни син, ни червен, аз ще работя за България, а не за определена политическа партия.
Как всеки гледа да захапе кокала и да краде, ваш'та мамица проклета?

Костов го видехме вече, не щем и да го виждаме занапред - това е човек, който разпродаде и окраде България. Това е човек с професия политик. Време му е или да се пенсионира от тази "длъжност" или да влезе в затвора за престъпленията си.

Оня ден Станишев обяви, че ако БСП спечели изборите, той няма да е премиер.
Ама на тебе и през акъла не бива да ти минава да ставаш премиер бе, аланкоолу.
Поне да имаше достойнството да кажеш, че хората не те искат... ти и това нямаш. Излезе и каза, че не си гладен за власт. Серсем!

Решението от мен е взето - на следващите избори ще гласувам или за националистическа или за комунистическа партия.
Това е което другарите от ЕС най-много се страхуват.
Но като не разбирате от народното недоволство, така ще е.
Имахте цели 23 години да влезете в правия път. А вие крадохте. Сега е време да си платите сметката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Без спам и реклами!
Всички коментари подлеждат на модерация преди да бъдат публикувани!